eWay-CRM: Mobilní pomocník pro efektivní řízení vztahů se zákazníky

Efektivní řízení vztahů se zákazníky patří mezi základní pilíře moderního byznysu. Zákazník sice nemusí mít vždy pravdu, ale vhodně zvolený tón komunikace, blesková reakční doba a důraz na uspokojení konkrétních potřeb představují takřka zaručenou cestu k úspěchu. A jisté je, že bez kvalitního softwaru není dost dobře možné strategii CRM (customer relationship management) aplikovat. Proč byste měli minimálně vyzkoušet český systém eWay-CRM?

Co obecně získáte implementací CRM systému?

Nejdříve obecně. Pokud jste doposud žádný CRM nevyužívali, pravděpodobně tápete nad smyslem jeho implementace. Mezi hlavní benefity každého kvalitního softwaru patří centralizace dat, hlubší porozumění potřebám zákazníků, posílení zákaznického servisu, vysoká míra automatizace opakujících se procesů a v neposlední řadě vysoce efektivní analýzy a reporting.

Nové funkce ve starém známém prostředí

CRM pro Microsoft 365 je správnou volbou pro každého, kdo již používá Outlook a nechce se přeučovat na práci v jiném rozhraní. Český eWay-CRM totiž rozšiřuje standardní prostředí e-mailového klienta o široké spektrum nových funkcí.

Díky eWay-CRM se z Outlooku stává plnohodnotný systém pro řízení vztahů se zákazníky – umožňuje sledování úkolů, poznámek a plánování v rámci propojení s konkrétním kontaktem. Zároveň umí kontakty segmentovat do skupin na základě různých parametrů (např. odvětví, geografie či personalizovaných kategorií).

Vysoce kompatibilní a cenově dostupné řešení

Mít všechna data pod jednou střechou. To je heslo, kterým se vývojáři z eWay System rozhodně řídili – díky kompatibilitě se systémem Zapier lze CRM propojit s několika tisíci aplikacemi třetích stran.

Mobilní CRM však není „jen“ vysoce flexibilní. Další výhodou je přívětivá cenová politika. Uživatelé si mohou na začátku zvolit verzi FREE a na placenou variantu přejít až později.